Utmärkelse


Jag har fått en utmärkelse av Marie, och jag måste tillstå att jag blev rörd. Tack, jag gillar dig och din blogg också. Vad gullig du är, du gjorde mig verkligen glad, ska du veta!

pris_22297039

 

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 bloggar jag skänker denna utmärkelse:

Trollpackan

Libras blogg

INKA´s blogg

Nutri Lett

Rubinum

Yrselvirr

Vildängel

 

Det känns så svårt att välja, då jag ju gillar så många. Kunde jag välja alla, så skulle jag göra det, men jag får ju inte… Förlåt mig, alla ni andra som inte kom med den här gången…

2 thoughts on “Utmärkelse

Kommentera

