Finns det en andevärld? Vad tror DU?


11 thoughts on “Finns det en andevärld? Vad tror DU?

  1. Margit Sandemo är en väldigt intressant kvinna, och hennes böcker är verkligen läsvärda… Man blir ”fängslad” av det hon skriver om, helt klart!

    Önskar dig en trevlig fortsättning, också!

  2. trollpackan: Vad bra att du tittade in och röstade! Det gläder mig! Här har vi det mysigt. 😀

    Kramar tillbaka!
    ——————-
    Snurrtant: Tack för att du tittade in och röstade. Man märker att vi är väldigt många som upplever detta, men långt ifrån alla vågar erkänna det… 🙂

    Kram, kram!

    • Självklart finns det en andevärld! Jag har själv sett och hört den sen jag var barn!😉
      Jag är så glad att du kikade in hit. Och stort TACK för berömmet över min blogg!

      Varma kramar, och trevlig dag!

Kommentera

