Enya – en av mina favoriter, bara så vackert…


15 thoughts on “Enya – en av mina favoriter, bara så vackert…

    • TILL ANNA:
      Ja, det är den verkligen. Tack för att du skickade den till mig!😉
      Du värmer mitt hjärta, gulliga Anna.
      Stor och varm kram till dig från mig!

      TILL MARIE:
      Ja, Enya berör verkligen. Ja det var mycket obehagligt det som hände! Så ofattbart, så man skulle kunna tro att det bara har varit en obehaglig dröm…
      Men dessvärre har det hänt, och jag vill inte vara med om det en gång till!
      Må så gott!
      Kram, kram från mig till dig!😀

  1. enya, är så bra, berör mitt inre på något sätt.
    trist detta med din förra man, jag läste det från din första blogg.
    att få brev som är adresserad till honom.
    obehagliga erfarenheter som du har därifrån…..som ploppar upp…
    hoppas att det inte kommer några mera överaskningar därifrån mera.

    trevlig lördag från lilla mej

  2. Finns det något vackrare och mer avslappnat än just Enya.
    Man känner sig verkligen harmonisk när man lyssnar… som Marie säger i tidigare inlägg: det berör ens inre…
    Verkligen sant!

    Ha det gött🙂

    Kram

  3. Till Snurrtant:
    Ja musiken öppnar alla sinnen och skänker lugn och harmoni.
    Önskar dig allt gott i livet!

    Varma kramar

    Till madonnan:
    Tänk att jag förstod det!😀
    Ha en underbar söndag, och en kommande positiv vecka!

    Kram, kram!

  4. Skratt🙂
    Ja, det blev visst lite fel sist jag skrev. Adressen i weebplatsfältet va gammalt… vet inte varför det blev så. Hoppas det blir rätt den här gången🙂

    Kram och ha en trevlig kväll.

  5. Asch, då! Då missade jag vinsten med flera MÅNADERS marginal! Säg mig, vad föreställde bilden egentligen?😉

    Kram, och trevlig fortsatt kväll och vecka!😀

  6. Till Snurrtant:
    Kunde just tro det! Synd att jag upptäckte tävlingen försent!😉
    Ha det gott KRAM!

    Till trollpackan:
    Hon sjunger bara sååå gudomligt! *suck!*🙂

    Kram till dig från mig!😀

    • Tack för titten och kramen du lämnade hos mig! Jodå, allt är bara bra! Hoppas att det är bra med dig också!
      Varma kramar till dig från mig!

  7. Hon är mycket bra. Musiken och hennes röst är trolsk och vacker.
    Första gången jag hörde en låt med henne var på en samlings-cd. Jag satt i soffan och blundade när jag hörde låten.
    Jag drömde mej bort till en plats där det fanns indianer uppe på ett berg vid en lägereld. Andra indianer var på väg uppför en stig med sina hästar, som de ledde vid tygeln.

    Längst ute på en klippavsats stod en indiankvinna(Enya?) och sjöng låten. Det såg ut precis som i filmen Lejonkungen, när låten Cirkle of life hörs i filmen med samma namn.
    Långt nere på slätten betade vilda djur: olika hjortar och andra arter i fridfullhet. Rovdjur, bl.a pumor,låg och vilade i det höga gräset runt slätten.
    Allt var mycket fridfullt.
    Tyvärr minns jag inte vad låten heter. Har den nånstans i röran på min dator:)

    Jag ritade en teckning sedan, av hela scenariot jag såg i min inre bild. Jag som inte ens kan rita…/Kramar.Kao

  8. WOW! Häftigt!😀
    Vilken underbar upplevelse, påminner om en underbar meditation, med vackra och starka förnimmelser och ”bilder”. Bilden du ritade skulle jag vilja se!
    Tack för att du ville dela med dig av den fina upplevelsen!

    Innerligt varma kramar tillbaka!😉

Kommentera

