The Secret Law of Attraction


18 thoughts on “The Secret Law of Attraction

  1. Jag älskar sådana här videos och formligen känner lyckan strömma igenom hela mig när jag tittar🙂

    Jag tror att det är så viktigt hur man tänker. Inte alltid lätt dock, eftersom alla har olika förutsättningar här i Livet, men en viss hjälp kan det ändå ha. Tror jag:)

    Den var så bra att jag lade ut videon på min Abblogg. Hoppas det är ok för dig!

    Kram och ha en fin söndag:)

  2. Till marie:

    Det är väl bara att skriva ner dem, så du kan fokusera på dem när livet känns orättvist mot dig, och glädjen är som bortblåst. Blunda sen, och le c:a 1 minut…säg mig vad känner du DÅ?

    Till madonnan:

    Ja, visst känner man både lycka och tacksamhet! Man LER, till och med!😀
    Alla har vi olika förutsättningar i livet, det är sant. Man bör dock komma ihåg att var och en av oss är sin EGEN regissör i livet, och MYCKET kan vi styra själva.
    Det är helt OK, att du lägger ut videon på AB-bloggen. Jag har inte ”patent” på The Secret! Den är tillgänglig för ALLA!😉
    Har den ju själv på AB-bloggen.
    För närvarande läser jag boken, och den är en riktig ”AHA-upplevelse”. Jag rekommenderar den varmt, LÄS den!🙂

    Kramar i massor, och en underbar söndag😉

  3. Heeej, sötnos!😉
    Vad jag blir glad att du tittar in till mig! Jag förstår att filmen tilltalade dig, vi har ju samma ”värderingar”, du och jag.

    Kramar i massor, och hälsa Micke!

  4. ”Snurrtant” har ny adress och nytt namn🙂
    …om du undrar varför länken inte funkar i länklistan så är det därför.
    Här är den nya🙂

  5. Jaaa🙂 Det var ju faktiskt min chef som introducerade The Secret till mig för ett par år sedan, fast jag har känt till och använt mig av attraktionslagen i 5-6 år. Vi har t.o.m. tittat på filmen tillsammans i ledningsgruppen på jobbet i våras😀

    Kramar i massor tillbaka🙂

  6. Till Suz:
    Tackar, tackar!😀
    Jag ska genast ändra länken!

    Till Cecilia:
    Ja, just det! SÅ var det! Du berättade ju det då ni var här! Vilken mysig chef du verkar ha!😀
    Verkligen inspirerande! En SÅ´N chef skulle man ha!😉

    Kram, kram!

  7. Hejsan. Det här var mycket vackert och tänkvärt i en värld av cynism, krig och ondska.Vacker video. Var hittar du allt? Youtube?
    ——–
    Kan du hjälpa mej: Jag ska radera min WP-blogg, för den är för tekniskt krånglig för mej. Jag hittar inte ens en knapp att avsluta den med. Jag får spelet varenda gång jag ser den administrativa sidan. Tycker den är onödigt krånglig.

    Dessutom har jag ju www. blavalen.wordpress.com och den får jag naturligtvis inte heller bort.

    Jag har nu raderat även min AB-blogg efter 3 år. Ska skaffa en blogg någon annanstans, där det inte är så tekniskt krångligt.

    Att radera AB-bloggen var sen länge genomtänkt, men de fula ”troll” som dök upp och spammade mej och förvred allt jag sa och skrev.

    Dessutom raderades ett av mina inlägg, plus att jag fick ett utplanterat virus som jag fick i en kommentar på en annans blogg(andra drabbades också), var droppen och därför raderade jag bloggen igår. Jäkla lekstuga.

    Hoppas allt är bra med dej. Du har min mail. Kan du på ett enkelt sätt förklara hur jag ska radera min WP-blogg via mail?

    Kram/KAO-Kari

  8. Till Suz/Snurrtant:
    Jag fattar inte varför du ALLTID hamnar i ”spam-posten”, då ingen ANNAN gör det! Konstigt tycker jag!
    Jodå, allt är bra! Hoppas det är det med dig också!😀

    Till Kari:

    Tack för det, vännen!😀
    Ja, jag hittade den på youtube. Jag läser nu en bok, ”The Secret”. Handlar om attraktions-lagen mot Universum. Mycket intressant och tänkvärt.

    Angående det som hänt på AB-bloggen, så är jag inte så ”insatt” i den händelsen, har ej heller följt kommentarerna, men det är tråkigt att du känner att du var tvungen att radera hela bloggen, då den ju var så ”väl inarbetad”. Kan bara beklaga det som hänt, och hoppas att få se dig där igen, så småningom.

    Jag har nu mailat dig, och försökt förklara, med hjälp av en ”print-bild” var – och hur du raderar WP-bloggen.

    Varm kram och Lycka Till! 😉

  9. Ja, visst är boken underbar! Ska se filmen också.
    Ja, jag kommer som ett skott och besöker dig!😉
    Har uppdaterat länken till dig också.

    Kramen!

  10. Hejsan.
    Verligen tacksam för för din hjälp och att båda bloggarna är borta nu. Ska börja på ny kula, men INTE på AB!!!

    Den Högre Kraften har gett mej sparkar i baken förr. Detta var också ett sånt tillfälle.

    Fattar man inget själv får man hjälp av Kraften, så länge man håller ‘kanalerna’ öppna till Kraften via det andliga rummet och för min del även genom zenmeditation.

    Att inte ta emot budskapet, att gå emot det: ”kan själv”- betyder bara trubbel. Har ju fått indikationer förr på att radera bloggen genom dessa kanaler till K, men inte lytt. Sista bloggbråket blev alltså till pga min stundtals oförmåga att just inte lyssna…mänskligt att fela, tack och lov och den kärleksfulla Kraften ”ser” på oss alla ynkliga människor med ömhet i all vår nakenhet:).

    Frid:)/Kari

  11. Hej, igen!
    Så bra att du lyckades radera bloggarna till sist. Hoppas du finner en bloggportal, som passar in på dina önskemål, och där du kan blogga utan att stöta dig med andra. Men jag antar att det inte spelar någon roll var man än bloggar, ”konflikter” kan man stöta på överallt, oavsett vilken blogg det än gäller. Gäller bara att på rätt sätt försöka styra det så att det inte behöver bli ”krigsstämning”, där ingen av parterna blir vinnare i det ”maktspel” som råder. Klokast är att ”retirera” INNAN man ”förlorar ansiktet” helt…

    Vi ses i vimlet!😀 /Rozie

Kommentera

