Kan du se om min väninna får en pojke eller flicka?


hugs-1Jag får ibland olika frågor från min läsekrets och jag väljer här att lägga ut dem under en speciell kategori vilken jag kallar för ”Frågor från läsekretsen” så även andra läsare kan få ta del av dem, för säkert är det många som undrar samma sak. Jag lämnar aldrig ut några namn, för det skulle vara oartigt mot frågeställaren själv och inkräkta mot personens egen integritet.

Kan du se om min väninna får en pojke eller en flicka?

Svar: Nej, jag kan inte se om din väninna  väntar en pojke eller flicka. Det mediala fungerar inte på det sättet. Att känna av så här ”på distans” kan jag inte. Och ”till vilken nytta” skulle det vara med denna vetskap? Dessutom är det andevärlden själv som bestämmer om den vill ge information eller inte, och VAD den vill förmedla. Vi får veta ”det vi behöver veta”, och ”vid rätt tillfälle”.  Även om jag VILLE så är det inte säkert att andevärlden vill förmedla sig via mig, som ”länk” till dig, gällande sådana här saker. Vad jag kan tänka mig så tycker de nog inte att det är väsentligt att veta sådant i förväg. Du får nog hålla dig till tåls lite!

Kommentera

