Tar paus från bloggen…


bloggpaus-1

13 thoughts on “Tar paus från bloggen…

  1. Hej Rozie, du får ha det så skönt när du nu tar paus. Hoppas att du kommer tillbaks med nya friska takter när du beslutar dig för att börja blogga igen.
    Skriver till din email om de är något,
    Kram Ulla

  2. Hej, Eva och Ulla!
    Jag har lite annat att göra just nu. Återkommer när allting lugnat ner sig, var så säkra på det!😉

    Kram till er båda!/Rozie

  3. Till Ulla – LadyInBlue:
    Varför skulle jag ha jobbigt? Det är bara en bloggpaus pga att jag har lite att stå i just nu. Samt en ögonoperation, ingen fara!

    Kram, kram!

    Till Ulla – Yrselvirr:
    Om 3-4 veckor är jag tillbaka igen!😀

    Tack för kramarna, skickar några tillbaka! / Rozie

  4. Kommer nog jag också göra, i takt med att det blir varmare ute.
    Plus av lite andra anledningar…

    Vi kommer nog fortsätta så småningom, både du och jag.//Vårkramar från Kao

  5. Hejsan. Hamnade här av en slump via Ulla. Och så typiskt att det var bloggpaus här då, men jag får väl återkomma när du kommer igång igen då.. Ha en fin vecka framför dig. Hälsningar Michelin

  6. Till Kao:
    Ja, nog fortsätter vi igen om ett tag! Det tror jag också!

    Kram på dig!/Rozie

    Till Michelin-Berith:
    Ja, jag tar en liten paus nu, men återkommer om ett par veckor igen.

    Önskar dig en trevlig vecka!/Rozie

  7. Kan vara skönt det också, det är ju en underbar årstid nu, så det är ju synd att bara sitta vid datorn;)
    Kom tillbaka när du känner att du har tid!
    kramen

    • Jag kommer tillbaka nån gång efter den 15:e ,då jag ska genomgå en ögonoperation.
      Återkommer sen så fort ”det känns ok” i ögonen igen.
      Innan dess har jag ”lite att stöka med”.😀
      Kramiz!/Rozie

Kommentera

