Vad hände med WP-bloggen igår?


oopsVad hände här egentligen igår kväll? Jag satt och skrev ett av mina inlägg, och när jag var klar så upptäckte jag att länkar och favoriter var försvunna från höga sidospalten. När jag så letade efter dem, och skulle dra dem tillbaka som widgets där man redigerar vad som ska synas, fick jag ett meddelande att ”länkar har inga inställningar”! Upptäckte också att flera av mina favoriter och länkar var försvunna!😦
Om någon ser att han eller hon fattas, så ta därför inte illa upp!

Någon annan som haft problem här på WP?

7 thoughts on “Vad hände med WP-bloggen igår?

  1. Nä, men jag har haft andra problem med Internet, både hemma och på jobbet. Att det gått tröööööögt…

    Sv: Ja, ”de” verkar både förbannade och desperata. Men jag har ju försökt förmedla att jag verkligen försökt allt, nu får det liksom räcka. Är de här ”besökarna” så kraftfulla så de skadar mig, ja då borde de ju också kunna ge sig på de som orsakar problemen i huset. Nåja, just nu är det iallafall lugnt. Väntar bara på att mediumet ska återkomma till mig, så jag får ”rensat” hemma i lägenheten.

    Jag ber varje dag. Märkte tidigare att det hade effekt, men sedan började jag slarva. Och det var tydligen inte bra. Så jag gör allt jag kan för att få in ljus och positiva energier i mitt hem. Har du några goda råd får du gärna dela med dig🙂

    Kram,
    Eva

  2. PS: Glömde berätta att jag HAR försökt få hjälp av Terry, via hans förmedling. Men de svarar bara att han är hemskt upptagen och att det inte går att boka tid. Fast, hade han känt till hela min historia så hade han nog försökt hjälpa mig😦 Jag har ju ett barn också som påverkas av detta…

  3. Till Eva:
    Har en känsla att du är så ”öppen” så att du omedvetet ”drar dem till dig”. Förstår att du har det jättekämpigt.

    Angående Terry! Kan du inte gå på någon storseans som han håller? I den ena delen av seansen får publiken ställa frågor till honom! Passa på! Du har ingenting att förlora, och jag är säker på att du ”vet” vad du ska säga till honom.😉
    Be också om att du får tala med honom efter seansen en stund, och att det är viktigt då du ju har ett barn som blir påverkat av vad som händer. Han har faktiskt tagit sig tid ibland, det har jag själv sett och hört honom göra vid de seanser jag varit närvarande på.

    Lycka till, och många varma kramar! / Rozie

    Till MissMagicGirl:
    Ja, det är inte roligt när det krånglar! Har sett vid tidigare tillfällen att i gamla inlägg på WP-bloggen, har texten flyttats huller om buller. När jag efter ett tag har märkt det har jag fått korrigera i efterhand. Det har hänt vid ett flertal tillfällen. Och det konstiga är att det ENDAST har skett i de inlägg under kategorin ”Upplevelser från andevärlden”!
    *kliar mig fundersamt i huvudet*

    Till Ulla:
    Inte NU längre!

  4. Du säger att det endast är i kategorin ”Upplevelse från andevärlden” som det ”spökar”. Kan det vara så att du har någon ande som tycker om att busa ;-)med dig? EN SLAGS CLOWN.=)
    En liten undran bara.

    Jo jag ser att jag nu har blivit ”hittad”, jag som trodde jag hade hittat ett bra gömställe *ler*
    Kramen på dig och ha en riktigt skön varm helg / Ulla

  5. Det finns nog en och annan ”clown” där! Men jag tror nog att de är ”oskyldiga” i DETTA fallet, då WP bloggens inställningar förändras lite då och då. Detta handlar helt enkelt om ”tekniska fel” i de olika programmen!

    Om du inte hade ”gett dig tillkänna”, så kanske jag inte upptäckt att du var borta. Det är FLERA som försvunnit, nämligen!
    Jag har sparat dig på ett annat ställe, har ”rensat” lite så här i efterhand och sållat bort de sidor jag nästan aldrig besöker ändå. Vissa andra länkar har jag lagt till.

    Att länkarna försvann kanske var en liten ”hint” om att sålla och prioritera.

    Trevlig helg tillbaka / Rozie

Kommentera

