Upptäck Ditt Inre Jag


9 thoughts on “Upptäck Ditt Inre Jag

  1. Hej finaste Rozie!.
    Som tur är har jag dig bland favoriter på datorn,
    varför slutade du på aftonbladet?? Får inte fram
    din blogg.
    Kramizar du fina!!!

    • Hej, go´aste Sarah! 😀
      Jag svarar dig på samma sätt som jag svarade Vicke här i ett tidigare inlägg:
      Jag raderade min blogg på Aftonbladet för att hela portalen är infekterad av hat, missunnsamhet och glåpord! Jag mår illa av att se eländet! När jag började blogga där 2007 var det inte samma kalla och hårda mentalitet. Men trots att jag inte gillar påhopp och glåpord fanns det även positiva saker där, inte att förglömma. Verktygen fungerade hyfsat bra och jag lärde också känna många go´a vänner där. Flertalet av dem har jag även kontakt med via Facebook!😉

  2. Hej Rozie!

    Jag förstår…men det är tomt utan dig=(… du gav så fina vibbar. Kan
    du inte alls komma tillbaka??, jag tänker mycket på dig!. Känns konstigt
    med blogg utan Rozie. Jag har inte fb och är urusel på mail…
    kramizar och jag saknar dig väldigt mycket<3

    • Sarah…
      Jag vet inte om jag överhuvud taget VILL komma tillbaka dit. Tänker på dig också, men vi vet ju var vi hittar varandra ändå, eller hur?! 😉
      Varma kramizar tillbaka, go´a Sarah! ♥

Kommentera

