Starchildren – Children of Light


6 thoughts on “Starchildren – Children of Light

  1. Inte undra på att vi hittar varandra då😀
    Du hittar många fina saker ”där ute” darling🙂
    Kram❤

  2. Jag undrar vad som är på gång?
    Vi blir bara fler och fler och vissa har ”vaknat” först
    nu verkar det som.
    Det du lagt upp här kan ju faktiskt ses som en
    typ av ”utbildningsfilm” för nyligen ”vaknade”.
    Skickar varma tankar och kramar till dig😀❤

    • Ja, inte vet jag vad som är på gång, men helt klart är det bråttom och det ”känns”.
      Tacksam för alla go´a kramar och alla tankar du skickar till mig, TACK! 😀
      Kramar tillbaka!

  3. Hej Rozie! Härlig blogg!
    Jag kom över din blogg när jag sökte på astrala resor. Jag blev så oerhört berörd när jag såg u-tube videon om Stjärnbarnen..tårarna bara rinner. Jag är en av dem, har vetat i flera år. Det är nyligen jag verkligen har förstått. Har alltid vetat att jag vill hjälpa, och undrat varför allt ser ut som det gör. Skriver mycket, skrev en text som heter Light of Indigo för kanske 10 år sedan. Den handlar om att vi måste vakna upp till en ny värld!!!
    Kom gärna till min blogg- Lisas Livs-poesi
    Kram

  4. Hej, Lisa! Kul att du gillar min blogg!😀
    Jag har kikat lite nu även på din blogg, och jag finner den mycket intressant. Gillar den. Har nu länkat till dig, och kommer framledes kika in och läsa mera ingående och lämna nån kommentar. 😉
    Kram, vi ses snart igen!

Kommentera

