Varför går det inte skriva citattecken på WP-Bloggen?



Ser mig runt här bland mina inlägg och märker att  där jag skrivit citattecken kring en del ord så ser det onekligen jättekonstigt ut! Kolla får ni se i detta exempel: Hej, jag kallas för ”Rozie”!  Ser ni att första tecknet har blivit till ett tagg-tecken? Jag skrev inte Tagg‧Rozie! Jag skrev ” framför och bakom Rozie! VARFÖR blir det så här? WP Bloggen har uppfört sig jättekonstigt den senaste tiden. Bland annat så har även bilder försvunnit så jag måste lägga tillbaka dem igen! Vad händer?

Någon som vet? Tacksam för svar

En liten uppdatering: Upptäckte just att om jag istället för citattecken skriver två apostrofer på var sida om orden så fungerar det. Men SÅ ska man väl inte behöva göra, eller?

3 thoughts on “Varför går det inte skriva citattecken på WP-Bloggen?

    • God förmiddag, Malin!
      Känns lite irriterande, då ju inläggen ser jättekonstiga ut när det blivit så här. 😦
      Önskar dig en skön lördag tillbaka!
      Varma kramar

Kommentera

