Jag har fått en AWARD!


Tack snälla Malin för denna fina Award! Jag ska försöka mig på denna utmaning att berätta fem fakta om mig själv.

1. Jag har varit medial och synsk så långt tillbaka jag kan minnas, men det jag såg som liten skrämde mig eftersom jag inte riktigt förstod exakt vad det handlade om.

2. Jag har drömt sanndrömmar sen jag var liten (precis som Malin).

3. Jag tycker om konst, gå på museer, vackra landskap, kullerstensgator, havet, smågodis, intressanta människor (så lika vi är, Malin), uppriktig ärlighet även om den kanske ”svider” – då är det mitt eget ”problem” och ”läxa” hur jag ska bemöta den.

4. Sorry, Mikael Rickfors! Jag var först med att ”köpa vingar för pengarna”!
Jag har alltid haft ”flyg-drömmar” så länge jag kan minnas. På nätterna flyger jag i mina drömmar till platser jag aldrig besökt tidigare. Men det händer också ofta att jag ”känner igen” den plats jag kommer till och då vet jag att jag varit där förut. Det händer också att jag möter människor i dessa drömmar – människor vilka jag känner ”starka band” till. Vet att vi setts förut någonstans, i en annan tid, på en annan plats. Fascinerande känsla!

När jag var liten, kanske i 6-7 årsåldern fick jag en blank enkrona av min mor. Den visste jag precis vad jag skulle göra med. Så när hon frågade vad jag skulle göra med slanten svarade jag bestämt: ”Jag ska köpa gummivingar så att jag kan flyga!”

5. Jag blir lätt rastlös, kan känna oro och har oftast inget tålamod. När jag väl bestämt mig för någonting, så ska det ske NU och helst ”nyss”. Jag försöker att arbeta på det, men det är svårt.

Nu är det dags att skicka denna AWARD vidare till 5 personer, men se det tänker jag INTE göra utan väljer att skicka den vidare till alla er därute som har en egen blogg och som läser detta inlägg, både här på WP och på Facebook.  Ni är ALLA mina go´a favoriter – ingen nämnd och ingen glömd…

4 thoughts on “Jag har fått en AWARD!

Kommentera

