I’ll See You Again – Westlife


2 thoughts on “I’ll See You Again – Westlife

  1. En otroligt vacker låt.
    Tårarna vill inte sluta rinna.
    Tänker på min mormor.. saknar henne så fruktansvärt.
    Fast hon varit död i många år nu så lämnar hon aldrig mina tankar.
    Önskar att hon var här i egen hög person.

  2. Ja, den är vacker. Och jag spelar den nu under tiden som jag svarar dig.
    Jag förstår din sorg och längtan efter din mormor, och jag förstår också din saknad – kan riktigt ”känna” den…
    En annan sak som jag också är väldigt säker på är att hon inte har lämnat dig utan finns vid din sida och vakar över dig. Hon ÄR där, bara inte på det sätt som du önskar.
    Hon är inte borta, och en gång när det är dags för dig själv att gå vidare kommer ni att återförenas … Våga bara hoppas … Våga bara tro …

    Varm kram sänder jag i tanken till dig, och hoppas du kan känna den / Rozie

Kommentera

