♥ Medicin för kropp & själ ♥


10 thoughts on “♥ Medicin för kropp & själ ♥

  1. Så sant så🙂
    Vad söta ni är ihop…………
    Hoppas din midsommar varit bra so far
    och att resten av helgen bjuder lite sol och uppehåll.
    Här har det varit världens underligaste väder idag.
    Sol/regn/molnigt/blåst,blixtsnabb ändring,i en aldrig sinande ström😉

    Kram min vän

  2. Tack, go´a Pluppisen! ♥
    Här är allt bara bra, lugnt och fridfullt. Regnigt har det varit men det ser ut som om det fina vädret kommer tillbaka. Mitt och ditt väder tycks ha varit lika.

    Kramar tillbaka

  3. Kanske är det avsaknandwet av vår katt som gjort det så konstigt hemma hos oss, men det skedde ju ca 6 månader innan vi flyttade. Men innan dess var livet jättebra. Inte bara tack vare vår underbara katt. Vi hade det så bra tillsammans min dotter och jag. Trots tonårsproblem och sånt. Men så fort vi flyttade hit, från dag ett, så invaderades vi av tråkigheter som har fortsatt sen dess.

    Eftersom min dotter är 2w1 försöker vi sen ett år tillbaks att dela vår 3a till 2 mindre. Men det är inte det lättaste, det kan jag lova. 2 olika bytessajter har vi varit med i, men vi blir bara erbjudna skitlägenheter och pyttesmå ettor. Jag kan inte bo som jag gjorde när jag var i min dotters ålder. Det går inte. Dessutom vill jag inte flytta mer, om jag flyttar nu.

    Din vän Terrys sida har jag kollat, men jag är inte med på Facebook (och kommer heller aldrig vara) så det är svårt att få bra upplysningar.

    Kan du bara berätta vad de pysslar med? Kort och enkelt. Vad det kostar osv. (Sen verkar de tro att alla har egen bil, för det står inte hur man kommer dit på egna ben).

    Hoppas du har det fint och har lika bra väder som jag🙂

    Kram
    Kao

  4. När det gäller din lägenhet så tror jag inte att det har någonting med din katt att göra. Du har annan aktivitet där, och det vet du ju redan eller hur? 😉
    Och vad det gäller Terry Evans så behöver man inte alls ha ett Facebook konto för att få några upplysningar. När du är inne på hans hemsida så har du olika flikar längst upp. Där kan du finna bl. a info hur du tar dig dit. plus lite annat.
    Det står t.ex :
    ”Kommunikationsmöjligheter”

    Det finns en järnvägstation både i Lindesberg och i Örebro. Om du tar tåget till Lindesberg kan hämtning från järnvägsstationen arrangeras med kurscentret mot en avgift.

    Bussförbindelserna till Fanthyttan är också goda. Du kan t ex åka buss direkt från Örebro till Fanthyttan.

    Det finns två flygplatser belägna relativt nära Fanthyttan: Örebro flygplats belägen inom ca 65 km köravstånd samt Västerås flygplats belägen inom ca 121 km köravstånd.
    ————————————————————————–
    Under fliken ”kurser-behandling” finner du bl. a olika erbjudanden samt kostnad för dessa. Kolla runt där bland flikarna så kanske du finner det du undrar över.

    Här är allt bara bra, bra väder har vi också och semestern har just börjat. 😀
    Kram / Rozie

  5. Hej, Serafinn, glad att se dig här. Det var ett tag sen, nu. 😉
    Det är så sant, det du skriver om kärleken i sin renaste form.
    Kram / Rozie

  6. Mys och kärlek får oss att må mycket bättre oavsett om vi är djur eller människor.
    Kramar tillbaka till dig underbara Lilitha från mig och mysbollen Chinook ♥

Kommentera

