Twin Souls – When Love Incarnates


6 thoughts on “Twin Souls – When Love Incarnates

  1. Har försökt hitta en underbar sak Tagore har skrivit,men hittar inte mina papper.
    Att få förmånen att känna en sån oförställd kärlek som detta innebär är ett privilegium som jag
    unnar många människor.
    Jag själv är lyckligt lottad😀
    j

    • Hoppas du hittar den text du söker och att du förmedlar den till mig. Oförställd kärlek är verkligen ett privilegium, systra mi! ♥
      Även jag är lyckligt lottad 😀

  2. Vet inte vad som hände här???
    Bokstäverna försvann helt plötsligt,så därför blir det två kommentarer:
    Själv har jag aldrig fattat detta,förrens det hände mig själv,på riktigt,ordentligt!
    En innerlig kärlek som inte riktigt kan beskrivas i ord.
    Det är underbart att veta att det sas finns två/fast en.
    Jag trodde en gång att jag hittat min,men jag hade fel!

    En underbar video detta!
    Tack min älskade vän………….
    Puss o kramm

  3. Kärleken denna video visar kommer för alltid finnas kvar i mitt hjärta!
    Behövde verkligen detta nu i natten.
    Lugnet,kärleken,värmen den ger………..
    Du hittar verkligen guldkorn att visa här inne min kära vän
    och jag älskar dig för det ska du veta.

    Kärlek till dig min vän

Kommentera

