Ingen anledning till oro


”Om det finns en lösning på problemet så är det onödigt att oroa sig.  Om det inte finns någon lösning på problemet så är det meningslöst att oroa sig.”

(Citat: Dalai Lama)

Jag har upptäckt en blogg som inspirerar mig enormt och den heter ”Grytenius inspirerar”. Denne man är suverän i att visa på hur vi kan inspireras till att tro på oss själva och därigenom ”skapa våra egna mirakel”. Gå gärna in på hans blogg och låt dig ryckas med av den till nya insikter. http://grytenius.se/

6 thoughts on “Ingen anledning till oro

  1. Klockrent🙂

    Jag ska kolla in bloggen,den verkar ju vara superbra🙂

    Många varma kramar min älskade vän<3<3<3

  2. Det ska jag försöka göra!
    Fast inte just ikväll.
    Ska titta på månen,som ju faktsiskt om några dagar är helt full igen🙂

    Kram vännen❤

Kommentera

