Nyckeln till medvetandets dörr …



”Acceptance is the key to open the awareness door”

8 thoughts on “Nyckeln till medvetandets dörr …

  1. Hade väldigt svårt att hitta den nyckeln.
    Den var borta väldigt länge,men fanns närmre än jag visste då.
    Att vara både blind och stängd var inte mycket till utgångsläge,kan man säga😉
    Men helt plötsligt hittade jag nyckeln och klev in och började utforska det som
    fanns där inne och ju mer öppen jag blev dess bättre mådde jag och jag upptäckte
    mer och mer om mig själv och människor kom i min väg som var medvetna dom oxå
    och det var liksom dags helt enkelt.
    Du älskade Rozie är en av dom människor som fört mig framåt genom dessa år och
    jag vet nu att jag har så mycket mer ”styrka” än jag visste och det finns inga gränser.
    Så,tack för att DU finns vännen.

    Kramen❤

    • Sitter här och känner mig både andäktig, glatt överraskad och alldeles varm i hjärtat…
      Så fint skrivet så jag blir rörd. Och jag måste bara få svara dig:
      Tack för att DU finns ♥ Varma kramar

      • Hmmmmm………
        Som sagt,det är bra att tala om för människor vad dom betyder för en
        medans man fortfarande lever och jag trodde att jag nämnt det för dig att
        du faktiskt hjälpt mig på många olika sätt,andligt och mänskligt mm.
        Min ”öppenhet” närvaro i stunden och att ”känna” …..jaa,du vet, började med
        bl.a dig och det är jag glad för!
        Hade jag inte ”stängt,så hade jag kommit längre nu,men det går rasande fort
        framåt nu😉
        Bara att hänga med sas *ler stort*
        Varma kramar tillbaka ♥

      • Ja, det är bra att tala om för människor vad dom betyder för en medans man fortfarande lever. Det är så sant. Och jag vet att du nämnt det tidigare men trots detta blir jag lika överväldigad varje gång.😀
        Jag ”stängde” också i min ungdom. Det blev för mycket så att säga. Var väl inte riktigt mogen för det då. Var sak har sin tid.
        Varma kramar / Rozie

  2. Alla har nog sin nyckel inom sig, men att acceptera den är kanske svårt. Kräver lite om man säger så… Kräver mod skulle jag tro.

    Tjing Rozie!🙂

Kommentera

