Feminine Energy



Bara så mäktig …

8 thoughts on “Feminine Energy

  1. Den är inte bara mäktig,den är så väldigt vacker!
    Helt underbart vacker och en stor WOW-faktor.
    Den gick direkt in till mitt hjärta………
    Du hittar så vackra saker därute och jag är glad att du delar det
    med oss här ute🙂

    Varm kram vännen min……..

    • Ja, otroligt mäktig är den och vacker. Jag blir lika glad varje gång jag hittar sådana här ”guldklimpar och skatter”.
      Varm kram, go´aste … ♥

    • Min käre, Omtänksam …
      Jag är inte ett dugg förvånad att du upplever olika saker, precis som jag gör.😉
      Vi är många som både ”ser och hör” det en del aldrig någonsin uppfattar.

      Faktum är att alla människor har ”den andliga gåvan”, men långt ifrån alla kommer att utnyttja den av olika anledningar såsom fördomar, rädsla för att bli betraktad som ”annorlunda” eller rädsla i största allmänhet för vad som finns bortom detta liv vi lever nu. När man inte har ”total kontroll” över någonting är det vanligaste man gör att man vänder sig bort ifrån det – vänder det ryggen av rädsla för att man inte kan hantera situationen tillfullo.

      Skulle du inte kunna skriva här på bloggen om det du upplever, så kan vi tillsammans diskutera igenom detta?! Säkert är det många fler än oss två som delar liknande upplevelser och därigenom får vi utbyte av varandras erfarenheter, då vi alla faktiskt har någonting att tillföra till en helhetsbild. Det skulle hjälpa många att få ta del av dina erfarenheter, och du har så mycket att ge av dig själv. Fatta mod och var inte rädd – du kan vara lugn i den visshet att härinne diskuterar vi rakt och ärligt med respekt för varandra. Om någon mot förmodan kommer in, och som inte har här att göra då åker personen ut härifrån. Så berätta, gärna och släpp taget om rädslan ♥

      Varma kramar / Rozie

Kommentera

