Önskar er alla en trevlig sommar


Detta bildspel kräver JavaScript.

18 thoughts on “Önskar er alla en trevlig sommar

  1. Har min lilla hälsning försvunnit eller inte kommit fram
    för att jag tryckt på nån fel knapp igen???

    • Jag är snart tillbaka igen, go´aste Hemi. Antingen här eller på de andra bloggarna. Kan ju inte hålla mig ifrån helt! 😉
      Innerlig RozieKram tillbaka ♥

  2. Detsamma önskar jag dig vännen🙂
    Underbar ängel,verkligen!
    Är det din?
    Står den kanske i trädgården,eller har du stött på
    den nånstans bara?
    Hur som haver så tycker jag om den🙂
    Snart blir det riktig sommar,så njuuut :-))
    Varm kraam

    • Tack! Nej, den är inte min. Inne på Facebook skrev jag om den (trodde du såg det).😉 Och där i beskrivningen står det att jag hittade den på ”Stigs Trädgårdar” (En Handelsträdgård). Den är mycket stor och ståtlig. Helt underbar! Ja, snart är det riktig sommar.
      Varm kram tillbaka

    • Såg det! Det är tråkigt för dem som bloggar där. Jag kommer att sprida detta vidare från mina bloggar och länka till dig. Lovar…
      Kram på dig, Skvitt!

  3. Vilken fin video, tusen tack för att du delar med dig av den! Traskar in för att lämna ett avtryck hos dig, jag har lite vilsen ett tag men tror att jag har kraften och harmoni åter i balans =) Tack för att du tittat in och brytt dig ♥
    Sköt om dig min fina vän

    Kramar

    • Tack för att du gillade mitt bildspel. Ja, jag har varit inne och ”tittat till” dig via min blogspot blogg ”Rozie Filosoferar”. Vet du, jag har faktiskt saknat dig. Och när du inte bloggade på ett tag blev jag orolig för dig, och det kändes som om någonting hade hänt. Skönt i alla fall att höra av dig igen.
      Hjärtinnerlig kram, min go´aste vän ♥

Kommentera

