Bloggen har upphört


Möten avsked

Detta är mitt sista blogginlägg och det är dags att ta farväl och tacka för den tid som har varit. Jag kommer inte att radera bloggen utan låta den ligga som ett bibliotek så att ni alla kan ta del av den. Kanske finner ni någonting som besvarar era funderingar och frågor. Jag hoppas det i alla fall. Många undrar ju vad som händer efter döden, om livet tar slut eller fortsätter i någon annan form av existens. Kommer vi någonsin att få återse våra nära och kära vars jordeliv har nått sitt slut? Min egen stora förvissning är att det inte finns något slut – det sker bara en övergång till någonting nytt. Och ja, vi kommer att åter få möta de kära vi så innerligt älskar och saknar.

Glöm aldrig bort
Hur vi hanterar våra liv här och nu skapar våra förutsättningar
i  våra kommande liv.
~ Rozie ~

Slutligen vill jag be er om att inte lämna några kommentarer här i fortsättningen. De kommer INTE att godkännas eller besvaras på grund av att bloggen har upphört.

Kommentera

